Suka Blog Nie Tak???

Tuesday 15 November 2011

Segar Kalbuku Dengan Iman

Assalamualaikum...
Wahai Pencinta Islam...


Ya Allah...
Sesungguhnya aku memohon petunjuk yang baik
daripadaMu dengan ilmuMu
Aku mohon kekuatan daripadaMu dengan kekuatanMu
Aku memohon daripadaMu kelebihanMu yang banyak,
maha sesungguhnya Engkau berkuasa,
Aku tidak berkuasa
Engkau mengetahui
Perkara-perkara ghaib...

Ya Allah... Jika Engkau mengetahui
Bahawa perkara ini baik untukku, pada agamaku, duniaku,
Dan kesudahan urusanku
Buat masa kini dan masa akan datang, mak tentukanlah untukku
Dan permudahkan kepadaku...

Jika Engkau mengetahui
Bahawa perkara ini tidak baik untukku
Pada agamaku dan duniaku
Dan kesudahan urusanku buat masa kini
Dan mada akan datang, maka elakkannya daripadaku
Dan elakkan diri daripadanya...

Ya Allah...
Tentukanlah kebaikan untukku di mana sahaja aku berada
Sesungguhnya Engkau berkuasa
Di atas segala sesuatu...

Amin... Amin Ya Rabbal 'Alamin....

No comments: